Gdzie mieści się Centrum Usług Wspólnych?
W Szprotawie Plac Kościelny 2, dawny klasztor Magdalenek
Kto zarządza Centrum Usług Wspólnych?
Dyrektor, pani Karolina Józwak.
Kto pracuje w Centrum Usług Wspólnych?
Księgowe, kadrowe, informatycy, sekretarka
Czym zajmuje się Centrum Usług Wspólnych?
prowadzi rachunkowość szkół;
prowadzi sprawy kadrowe pracowników;
prowadzi sprawy placowe pracowników;
prowadzi obsługę finansowo-księgową funduszu świadczeń socjalnych;
sporządzania sprawozdań finansowych, budżetowych i kadrowych;
przygotowywania i opracowywania danych do sprawozdań rzeczowo-finansowych i statystycznych;
prowadzenia rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi instytucjami;
wykonywania zadań głównego księgowego;
obsługa informatyczna jednostek;
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych na wniosek i w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych
Jak skontaktować się z Centrum Usług Wspólnych?
Telefonicznie 684135799
Mailowo
Czy budynek jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami?
częściowo
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem
Do budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
W budynku jest toaleta dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Jest platforma dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Pomieszczenia nie posiadają oznaczenia w alfabecie Braille’a.